reklama

Odvážna krása

Bežala som po lúke, hltala všetku krásu okolo seba. Nemohla som sa vynadívať a jas dňa ma celú omámil. S láskou som nasávala pálčivé okamihy krásy, ktoré sa mi dostávali. Ušiam, nosu, očiam, srdcu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Len som si ľahla do trávy a pozorovala nebo. Nič viac mi netrebalo, pretože ma celý okamih pohltil. Keď som sa vracala lesnou cestou späť, vybavovala som si tie jasné dotyky krásy v mojom vnútri. Jemné a predsa divé, akoby nedokázali naraz vyjadriť, čo v sebe nesú a tak som musela po kúsočkoch času ich vťahovať do seba a vyhrávali srdcu najjasnejšie tóny. No vylúdili celý orchester a nemali dosť.

Keď som sa dostala na cestu na chodníku, niesla som si v srdci bolesť. Nerozumela som jej. Bol to skoro smútok alebo vyčerpanosť z tej nádhery, ktorú som nedokázala uniesť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vrátila som sa medzi ľudí a málo som vravela, mala smutné oči a smutné srdce. Divila som sa, veď to bola taká náhera. Nenosíme so sebou bolesť aj tam, kde keď kvety rozkvitnú, vypadne z nich kvapka rosy, ktorá bola uväznená v kalichu ako slza, ktorú kvet vytrpel, kým sa rozvil a predsa pozoroval tú nádheru, keď sa rozvíjal.

Veď sú o ňom napísané básne a piesne.Nie všetky kvety uschnú vo vázach a tie sú toľko obdivované, kým divoké a neskrotné nám ráňajú srdce.

A predsa vybehneme sa pokochať a utešiť tou divokou nádherou.

No nie všetci majú rovnakú odvahu.

Jana Mihalčíková

Jana Mihalčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dievča, ktoré chodí s doširoka otvorenými očami a hltá nimi všetko nádherné, čo mu príde do cesty:) Stačí malinký plamienok svetla, ktorý prežiari všetky tmy (aj tie najčiernejšie).inak študentka Právnickej fakulty Trnavskej univerzity v Trnave Zoznam autorových rubrík:  Jeden z pohľadovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu