reklama

Ako spoznať svoje ja?

Myslím, že veľa ľudí sa nezaujíma o takúto otázku a jednoducho si žijú svoj život ako vedia a páči sa im. Iní, takí šťastlvici ako ja, ktorí stále premýšľajú čo zmeniť, aký je ich život, čo ich napĺňa alebo čo robia zle alebo lepšie povedané inak, ako by mali pre správnosť, majú približne rovnaký problém. Občas si myslím, že sa dokonale poznám, viem odhadnúť všetko čo spravím a čo cítim a myslím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

No po určitom čase som začala samu seba prekvapovať, keď som zistila, že so mnou nie je všetko s kostolným poriadkom ako by som čakala od takého skvelého dňa, v ktorom mi vôbec nič nechýbalo a bol skvelý, až na to nič, ktoré mi nechýbalo. Vlastne ono mi chýbalo, až na to, že to nebolo nič, ale niečo, na ktoré som nemohla prísť. takže som musela podstúpiť taký menší ponor do seba, ktorý bol vlastne väčší ako som čakala. Akoby som zrazu skočila do vody a čakala teplý pocit stien vody, čo sa okolo mňa uzatvoria a pocítila som chladný dotyk len čo som sa dotkla hladiny.

Neviem čo som od seba čakala, ale nepočítala som s možnosťou, že človek nie je superman, aby od seba očakával stopercentný výkon a priateľ v podobe hocikoho je dar. Stačí slovo a .... Blik! Ťukne ťa, čo by malo zapadnúť na miesto a mne sa rozleje po tvári poznanie. Ako keď prídem na ťažký príklad a potom je to také jasné. A koľko driny a štvania to bolo preň. Až na to, že sa zrazu predo mnou rozleje veľa príkladov, ktoré nemám preriešené a obsahujú veľa orieškov a zároveň riešení, na ktorý prídem buď sama alebo ich obkukám z riešenia, ale riešiť ich musím ďalej opäť sama a je len na mne ako to dopadne.

Júj, tá ťarcha zodpovednosti je veľká, pomýliť sa je dosť náročné ešte naviac, keď sa s tým mám zmieriť (až ju cítim). Skryť sa za chladný úsmev, navonok otvorené srdce a cítiť drvivý dopad je také nanič, až mi je smiešne a predsa to robí úplne každý. Pravdaže nebudeme predsa chodiť a vyplakávať sa na každého pleci. Priveľké zväzovanie si rúk hlúpymi maličkosťami je smiešne. Niekedy ostáva už len irónia, s ktorou všetko beriem s nadhľadom, ale nezabúdam na jednu vec, ktoru si kazím chvíľu alebo ju robím najkrajšou na svete. Vlastnou havou (je tvrdá) a pozorným srdcom (vníma aj ten najľahší výkyv). Vždy mi poskytnú obojakú analýzu.

Jana Mihalčíková

Jana Mihalčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dievča, ktoré chodí s doširoka otvorenými očami a hltá nimi všetko nádherné, čo mu príde do cesty:) Stačí malinký plamienok svetla, ktorý prežiari všetky tmy (aj tie najčiernejšie).inak študentka Právnickej fakulty Trnavskej univerzity v Trnave Zoznam autorových rubrík:  Jeden z pohľadovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu